דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


CRM: איך לזהות את הכוכבים העולים שלכם 

מאת    [ 04/11/2012 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 2122 פעמים ]

בעולם עסקי תחרותי וקשה שבו עסקים נאבקים בשיניים על לקוחות, טכנולוגיית CRM זוכה להערכה רבה. אין ספק כי תוכנות CRM הן כלי רב עוצמה לשימור לקוחות. אך נציגי השירות שעומדים מאחוריהן, חשובים אף יותר.

בוודאי יש לך כמה נציגי שירות בחברה. מתוך כולם, יש כמה שמתעלים על תפקידם ועושים אותו בצורה יוצאת מן הכלל. אלה הם "נציגי הזהב" שלך. יתכן שהם נראים כמו שאר העובדים בחברה, לא מתבלטים ואפילו נחבאים אל הכלים - אבל הם אלו שגורמים ללקוחות שלכם להיות נאמנים ומרוצים. עליכם לצ'פר את הנציגים האלו בכל דרך שתבחרו ובכך לעודד את שאר הנציגים הבינוניים יותר לתחרות בריאה.

כיצד תזהו את "נציגי הזהב" האלו? הנה כמה מהמאפיינים שלהם:

ייחודיות - בשביל הנציגים האלו, כל לקוח הוא יחיד במינו והם לא מתייחסים אליו כמו אל "שטנץ". באמת ובתמים אכפת להם מכל לקוח. כשהם מסיימים עימו, הוא מרגיש כמו לקוח VIP ולא כמו אחד מתוך אלפים. הוא שמח שלא התייחסו אליו כמו אל פציינט בקופת חולים בסרט נע או כמו עוד שיחה נכנסת למוקד עמוס.

יכולת טכנית - נציגים מצטיינים עובדים עם CRM, המשמשת לניהול קישרי לקוחות, בצורה מושלמת וטבעית. הוא צריך "להרגיש בבית" בסביבת העבודה שמציעה מערכת CRM.  

רגישות ואינטואיטיביות - "נציגי הזהב" מסוגלים להיכנס לעורו של הלקוח ולהבין את הלך המחשבה שלו.

שירות מעל ומעבר - "נציגי הזהב" תמיד יעשו מעל ומעבר למצופה עבור הלקוח.

קשב - נציגים מצויינים מקפידים להאזין ללקוח בקשב רב. כך הם מראים כי אכפת להם ממנו והם מכבדים אותו. תשומת הלב הזו מחמיאה לו והוא מרגיש במרכז העניינים. בנוסף, הנציגים דואגים להכניס  את כל פרטי השיחה אל תוכנת CRM, כך שהלקוח לא יצטרך לחזור על עצמו בעתיד כמו תוכי.

גישה חיובית:
כשהנציגים מעניקים שירות, הם משאירים את החיים הפרטיים והבעיות שלהם בצד ומקפידים על גישה חיובית ונינוחה. הם הופכים את חווית השירות כולה למהנה ונינוחה.

נינוחות - נציגים מצטיינים לעולם לא נשמעים לחוצים או נמהרים. הלקוח לא מרגיש כמו עוד "קרצייה" שרק רוצים לנפנף אותו. אין דבר גרוע יותר מלקבל שירות ע"י נציג אדיש, קר ואפאטי, שכל מה שמעניין אותו הוא לסיים את הטיפול בלקוח מהר ככל האפשר.

מהירות תגובה - בעולם שבו זמן הוא כסף, הלקוחות חסרי הסבלנות מצפים שיפתרו להם את הבעיה במהירות ובקלות. הם יעריכו את התקתקנות של הנציג ויראו בכך התחשבות בזמנם היקר. מסיבה זו, הנציג צריך להכיר את אותה מערכת CRM על בורייה, כך שהוא יבצע את הפונקציות במהירות ובקלות.

***

מוגש בחסות זברה CRM -  מערכת הזברה הינה מערכת CRM המסופקת על גבי תשתית האינטרנט ומאפשרת למשתמשיה גישה ועבודה מכל עמדה המחוברת לרשת האינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב